tisdag 2 december 2008

Google-video


Min kompis här på jobbet, Frennesson är grym!
Jag träffar tyvärr honom inte varje dag för han gör sitt kan man säga men de gånger jag gör det så har han alltid något nytt att visa mig.
Det är han som borde ha en blogg. Sjuk på nätet är han. Sjuk på teknik. Sjuk på fotografi.
Bra Peter, du är bäst!
Idag visade han mig detta.
Okej, jag fattar alla visste om det utom jag.
Där sitter jag med youtube medan man här kan söka efter långa filmer och det ser ut som man hittar mer.
Välj lång om du nu vill det och sök efter dina intressen.
Här hittar man lite om Salgado och kan helt plötsligt från sin soffa (eller jobbet) kolla in en föreläsning på 1,5 timma.
Men det finns låt oss säga mycket, mycket mer...
NachtweyHenri Cartier-Bresson
U2, här kan du se hela U23D men utan glasögon.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa haha, jag hade också samma aha uplevelse! Iofs så visste jag att det fanns, hade hamnat på någon video där innan men inte att det var stor söktjänst med videor.
/Jaroslaw

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden