måndag 14 december 2009

Gås


Åsa Sjöström har varit på gässjakt i Barsebäck. Jägarna ser ut som krigare eller hur?
Stefan Skogmark står för redigeringen utom på ettan där Jonas Gillberg gör den.
Nu är det måndag och för en hel del sista arbetsveckan före jul.
Inte för mig, jag kör hela vägen fram.
Idag, nöjesredaktionen.
I morgon, malmöredaktionen.
Onsdag: Medarbetarsamtal, lundaredaktionen och omkretsenredaktionen.
På kvällen kör vi årets sista ÅB kväll på jobbet.
Sen rullar det på, jag återkommer såklart men nu måste jag skynda mig.

2 kommentarer:

Pontus Höök sa...

Det är inget stopp på alla bra bilder Åsa producerar. Kul att se!

Martin von Krogh sa...

Jag håller med Pontus, jäklar vad duktig Åsa är men den här uppslags bilden tar ju priset. Hälsa henne det! Hon är en rockstar!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden