onsdag 16 december 2009

Länkonsdag

Idag är det onsdag. Mitt av veckan. Lilllördag.
Eller är det lillfredag, jag minns inte vad dom sa.
Idag kör vi på Sydsvenskan vår sista ÅB kväll.
Vi har samlats tre gånger i ateljén och ikväll blir det glögg, lussebullar, pepparkakor och hela den grejen.
Tills dess, kolla detta.
Jag har mer till dig här.
Här.
Här.
Här.
Här.
Här.
men också
här.

Annars är det snart slut på höstterminen. Det märks att det är mycket som ska sys ihop innan jul.
Vi har fått ihop ett nytt schema för fotograferna och nu åker jag runt på avdelningarna och berättar om det.
Malmöredaktionen igår och idag börjar jag med Lunda-redaktionen och på eftermiddagen omkretsen-redaktionen.
Ett sista medarbetarsamtal ska jag också hinna med idag. Vi har mycket roligt på gång den här veckan men det återkommer jag med. Först är det glöggkvällen ikväll, jag hoppas på samma goda uppslutning som det varit tidigare.
Mer i morgon och ännu mer på fredag.
Häng med!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden