tisdag 29 december 2009

Västmanland 2009-12-29


Detta inlägget kommer inte handla så mycket om fotografi.
I dag när bilen skulle startas sa det bara klick.
Den är 6 månader gammal.
Med sladd i fören så gick den igång efter någon timma.
Nej, det är ingen elbil, den är bara så kall så kall.
Istället gick jag in och fick in mina bilder till ÅB helt utan texter dock.
Det tar jag senare, nu är i allafall bilderna inne.
Tips till kommande multimedia.
Jag måste få tag i en egen sån där sladd, jag har ringt Saab och dom har både Kalix och Jokkmokk tror jag det var.

Vad lustigt förresten, på gårdarna runt mig sitter det fina elkontakter och du ser ju en här ovan.
När jag gör bilden så tycker jag att jag känner igen den och mycket riktigt jag tog samma kontakter förra året även om
det var den 27,e. Kolla själv här.
Nej, det börjar bli dags att bredda sig lite och ta nya kliv helt enkelt. Öppna ögonen!

Ännu konstigare kanske är att när man läser det inlägget handlar det om ÅB det också.
Men det är ju de tiderna men Joel som jag skriver om då är även nu i Kanada.
Va!? Snacka om att gå runt runt. Men jag står fast vid att han är en duktig och ambitiös jäkel.
Jag kan lova er att han finns med bland de nominerade i nästa ÅB lista.
Snart på en hemsida nära dig.

2 kommentarer:

Joel Marklund sa...

Roligt att höra Lars :)

Syns på OS?

Lars D sa...

Hej Joel

Nej, jag är ju mer kontorsråtta nu för tiden så jag åker inte tyvärr. Jag skulle gärna göra det men till nästa gång det blir av ska jag vara med om biljetten tänkte jag.
Vi ses väl i Örebro istället :-)

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden