torsdag 25 februari 2010

Du är advokat för bilden!


Gisela Svedberg, Per Folkver och Anders Hansson.
Sista tiden har det varit för mycket.
Det tar på humöret och allt känns tråkigt.
En ond spiral drar en ner mer och mer och man funderar såklart på om man är rätt på det.
Ikväll hade SFF och PFK bjudit in den gamle bildchefen från Politiken Per Folkver.
Energi och inspiration och förmodligen lite glädje tillbaka.
Skönt.
Jag började bli orolig där ett tag.
Han sa mycket bra saker och en del kan jag omvandla till Sydsvenskan.
Annat tar jag bara med mig, på annat sätt.
Det var en bra kväll helt enkelt.
Jag tror jag smälter den och kollar genom anteckningarna innan jag redovisar mer.
Om en vecka får jag pris i Årets Bild i Örebro.
Det kan ingen ta ifrån mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är mycket som man inte ka ta ifrån dig. Du är chef på sveriges bästa bildredaktion och har stor del i att den är just bäst. Att du oxå tagit pris är helt fenomenalt bra. Grattis

PJL

Lars D sa...

Tack PJL
Vänliga ord.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden