fredag 12 februari 2010

Fredagsbönen


Foto: Peter Frennesson
Låt mig säga att Frennesson vinner rätt överlägset veckans bild.
Med i konkuransen på slutet är också Axelsson men Frenne vinner det hela.
Jag kan skriva så mycket om Peter som han heter i förnamn. Om hur mycket han har betytt för mig och hela min tid i Skåne.
Med risk för att bli sentimental och för långrandig ska jag behålla det till någon annan gång istället.
Jag gillar killen och jag gillar alltid hans bilder.
Punkt.
Okej, en grej till. Peter lämnar aldrig ifrån sig något dåligt. Inget dåligt alltså.
Respekt!
Jörgen Johansson var med oss på bönen idag. Inte med oss på plats men ändå med oss på något sätt.
Brundin höll i bönen och han hade varit på en av Jörgens konserter där han själv spelar gitarr och sjunger.
Va!?
Galet.
Killen är otroligt duktig på allt. Spela, fotografera och bara vara.
En hygglig kille rakt igenom men med risk att bli långrandig spar jag mig lite här också.
Bästa bloggarna tycker jag är när kollegor är på resa och det är Jörgen nu.
I Indien, du hänger med honom här.
Brundin hade plåtat och spelat in en låt som är 10 minuter och 44 sekunder lång.
Det hade varit roligt att kunna länka till den.
Fredag. Brasa. Portishead. Länge sen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden