torsdag 17 februari 2011

A1:an



På jobbet träffas vi ibland och går genom senaste månadens förstasidor.
Har vi varierat oss? Har vi rätt bildval? Hur ser det ut?
Det är bra tycker jag, det är ett bra sätt att se att vi går framåt.
Idag fick jag en konstig bildbeställning av Scanpix. Dom undrade om vi hade en bild på Markus Allbäck och Lars Dareberg från Moldavien.
Jag vet, den ena är ju jag liksom.
Jag såg till att dom fick bilden. Det är ju nämligen så vi jobbar.
Annars flyter det på fint allting. Det blir roligt med middagen ikväll.
Jag har inte träffat Brian Karmark på länge.
I morgon är det fredagsbön och det är jag själv som håller i den. Nej, jag är inte nervös för det.
Kalle nominerar bilder ikväll.
Idag gick vi utanför "boxen" och beställde sushi på en torsdag.
Så rätt, så gott.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden