söndag 27 februari 2011

Söndag 9 (Vadstena)



För exakt 2 år sedan, den 27/2 klockan 16:00 tog jag emot ett guld i Årets Bild för dessa bilderna.
Jag fick det i sport-reportage-klassen. Jag är glad för det.
Det är i svartvitt dessutom.
Pontus Enhörning delade ut priset och jag fick en guldkamera av Canon.
Den ligger på botten av en sjö i Västmanland.
Det var på slottet i Vadstena det hände och vi var väldigt glada på Sydsvenskan. Tre guld kammade vi hem.
Johan tog ett guld i utländska reportageklassen och det var första gången han var med och tävlade och fick pris. Sen blev det några till för honom. Kul.
IDK kammade hem årets naturbild och det var första gången han fick pris.
Härliga tider alltså, idag för 2 år sedan. På dagen.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fasen va bra du är.
Din beundrare J

Lars D sa...

Haha, ja eller var snarare:-)
Tack!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden