lördag 5 februari 2011

Juryn



Juryn i WPP har kommit en bit in i juryarbetet nu. Du kan se David Burnett berätta lite mer om det här. Ja, när du är där finns det fler som berättar men det får du klicka dig fram till alldeles själv.

Lördagen började fint för mig annars med fotografering. Det är roligt och jag känner mig lite upprymd av det.
Skönt, jag behöver det. Snart bio.



Apropå David så kollade jag genom lite OS bloggning och hittade dessa bilder.
David hade fått en fjäril på axeln sa jag på jobbet för bara någon dag sedan men jag ljög.
Säkert något man kan äta i alla fall. När det gäller kineser och mat så ta en titt på detta när du ändå är igång.
Det är någon slags gräshoppa tror jag. David är rolig för han sitter på presscentret och laddar sina grejer i ett litet tält han har med sig. Själv tycker ju jag att jag har mycket med mig när jag reser på sportjobb men tält också..
Han är enväldigt trevlig prick i allafall och nu är han alltså ordförande i WPP juryn.
På fredag klockan 11:00 vet du vem eller vilka som vunnit.
Jag hoppas på några svenskar.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden