söndag 6 februari 2011

Planerar veckan

Söndagskvällen är bra att runda av med att planera veckan. Jag har en rolig vecka framför mig.
Kolla själv.

Måndag
Etikmöte med lunch (fläskwok)
Tisdag
Konferens på ett slott i Skåne.
Jag ska hålla föredrag om bildjournalistik (lite nervöst faktiskt)
Nej, jag har inte hunnit börja med planeringen än.
Onsdag
Jobbar undan
Torsdag
Avfärd till Sundsvall med branschråd på skolan.
Fredag
Norrlandsdagar i Sundsvall.
Med WPP avslöjande klockan 11:00
Lördag
Norrlandsdagar i Sundsvall.
Söndag
Norrlandsdagar i Sundsvall med hemgång.

Ja lite så får det bli. Det ska bli väldigt roligt att åka till Sundsvall.
Där ska jag inte snacka utan bara åka med och lyssna och inspireras.
Kalle åker med mig från Sydsvenskan och Tobbe kommer från Umeå.
Det kommer bli en bra helg men först det där föredraget alltså.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden