måndag 28 februari 2011

Kondom



Det blev en måndag också.
Såklart.
Jag föreläste på Malmö arena för våra duktiga dagredigerare.
Jag tror det gick fint och sen bjöd Percy Nilsson på köttfärslimpa.
Nu ska jag sätta mig och stuva om till ett annat gig som jag har imorgon i Ystad.
Kul.
Bilden då? Ja, den är tagen på Mc Donald´s i Halmstad. Jag åkte med MFFsupport under en säsong och här är vi på väg upp till Göteborg. MFF åkte ur den där säsongen.
Flickorna i förgrunden var inte med supportrarna och bodde i Halmstad.
Den ena tjejen var sugen att följa med i bussen.
- Nej, sa hennes kompis, det kan vi inte göra.
- Det är lugnt, jag har kondomer lugnade den andra.
Flickorna var 15 år tror jag och någon vettig person stoppade dom att följa med och resan fortsatte.
Tack och lov blev flickorna kvar där på hamburgerkedjan.

Nu förbereda sig. Ingen nostalgi.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden