fredag 10 augusti 2012

Superfredag!



Men vilken jäkla bra fredag det blev ändå.
Jag fick meddelande om att min bild från gymnastiken blev utsedd till veckans bild på jobbet.
Så härligt!
Jag tror det är min sjunde för 2012. Jag närmar mig Anna Banks rekord på 8 helt enkelt.
Men är det namnsdag så är det ju.

När jag kommer till MPC idag så kom dessutom mitt motljusskydd tillbaka. Jag tror du fattar glädjen i det.
Tror tyvärr den där lilla burken kostar närmare 6000 kr.
Jippi!

Efter det kändes allt lätt.
Typ.

I glädjeruset glömde jag hela objektivet till ett värde av 95890 kr (enligt den listan jag kollar).
Lugn, lugn... jag gick och hämtade det igen.
Men låt oss säga att det är bubblan som spökar.
OS-bubblan.
Hjärnan är som Jello vilket dom gillar här.

Nu har OS blivit handbolls-VM.

2 kommentarer:

Niklas Johansson sa...

Ett trippel grattis på namnsdagen, veckans bild och att motljusskyddet är åter. Ha en bra fredag :)

Många bra bilder de senaste dagarna också. Kul med de från stadslivet i London.

/Niklas

Lars D sa...

Tack Niklas.

Ja, du fattar, vilken dag. Så gött.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden