söndag 27 september 2015

Helgen 1


Här stor Joel Marklund i skenet från en projektor på Scandinavian Photo i Malmö.
Han föreläste där i fredags och jag hann tyvärr inte höra allt han hade att säga, jag var tvungen att förbereda mitt eget snack precis efter hans tillsammans med Per Broman.
Det var en fin dag, fredagen och Scandinavian photo hade verkligen tagit i för ett fint program och med massor med folk.
Tack för möjligheten.

Jag körde tillsammans med min gamle kollega Leif Å Andersson norrut mot Göteborg och vi hann precis fram till Peter Claesson så vi hann säga hej innan PFK västras middag. 
Det var en fin kväll med härliga fotografer från Göteborg och såklart hann jag inte prata med alla.
Men det blev en helg inlindad i bomull tillsammans med Peter Claesson, Leif Å Andersson, Kalle Melander och Johan Bävman.
Nu har jag landat hemma och återkommer mer till helgen.
Pallar inte riktigt nu men tack som bara den kamrater för syret och värmen.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden