tisdag 29 september 2015

Storytelling

Visst, det är inte direkt nytt men nog ser man en ny trend i berättandet på webben.
Jag är verkligen inte först med att tipsa om Magnus Wennmans reportage och visst ser du att det är publicerat utanför de traditionella ramarna för en dagstidning.
Vi är på rätt spår med andra ord.
Du ser det här förresten.

Likaså med Åsa Sjöströms reportage från Uganda i Omvärlden är lite samma koncept.
Du ser det här.

Det är roligt att se såklart, det går åt rätt håll.

-----------------

Jag gjorde en liten reklamsnutt till Beijers Café här i Malmö.
Såhär sen den ut.



Annars är det tisdag och det bockas av på listan.
Ja, du såg ju i det tidigare inlägget hur jag satt, nu har jag dragit mig vidare.
Två möten i stan.
Bland annat.

Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden