onsdag 30 september 2015

Match ikväll

Bil?
Check!
Hämtad och klar för körning och nu har den redan gått 4 mil.

Jag ser att Jyllands-Posten kör med tomma rutor efter allt rabalder om religion.

Jenny Maria Nilsson skriver om Magnus Wennman idag i tidningen.
Du läser det här.

Schibsted skickar båtar tillsammans med Räddningsverket till Medelhavet.
Är det sympati eller ett sett att köpa sig ensamrätt till historierna?
Jag är fundersam på det där.
Läs mer här.

Alla satsar på rörligt nu men nu kommer rapporter om att vi blir dummare av det.
Läs mer här.

Ikväll är det jags om går på Champions League fotboll.
Jag såg Ronaldo och Real Madrid för några år sedan i Köpenhamn.
Annat tempo.
Fanns det skulle det kallas klapp-klapp fotboll.

Lunch med Johan Esk idag. Solen sken.
Fiskgryta.

Imorgon väntar ett hedersuppdrag värt ett långt, eget blogginlägg.
Men jag håller på det.

Nu ska jag verkligen jobba ikapp det jag ligger efter med.
Vi kanske ses på matchen ikväll?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden