tisdag 12 april 2016

Det finns snackare!

Strax innan helgen fick jag mitt ex av Trent Parke,s bok "Minutes to Midnight".
Så fin den är, så duktig han är.

Jag har tipsat om honom förut, det vet jag men ändå. Nu blev det ju aktuellt med boken och allt.
Se fler länkar kring honom i slutet av det här inlägget.

----------

Det sägs att Andy Warhol sa:
" Det finns tyckare och så finns det skapare, det finns snackare och det finns görare"
Fundera lite på det där citatet, jag gör det mycket just nu.
Jag tycker det är fint.

----------

Snart möte på stan, och det mesta är packat och klart för en snabb turné.
Malmö-Växjö-Halmstad-Malmö.
Blir fint det med, du får veta mer om det under resans gång.
Okej?

----------

Hur går det med vår workshop, är du sugen men ännu inte bokat in dig på en plats?
Gör det nu!
Här läser du mer.

----------

Är du sugen på den kommande boken om KB förresten?
Du kan alltid göra en förbeställning eller stötta projektet genom att gå in här.

----------

Några punkter till, sen sticker jag.
Du finner lite fina länkar under bilden då, som jag lovade.






Hans sida på Magnum där han är medlem hittar du här.
Här läser du mer om honom.
Om du vill ha 12 tips från Trent så kikar du in här. Du kan också läsa en intervju med honom här.
Filmer?
Börja med den här. Sen kan du ta denna.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden