måndag 18 april 2016

Ny vecka, ny energi


Förra veckan var otroligt intensiv och energin var slut igår söndag.
Men idag är det ny dag, ny vecka och ny energi.

Precis som det ska vara, men det är en del punkter som ska förbi även denna veckan så det är bara att grotta ner sig och köra.
Några fina möten idag också, bra det.

Har du anmält dig och tänkt åka på DOK2016 förresten?
Gör det, jag är säker på att det blir hur bra som helst.
Ett tag skulle jag dit och föreläsa men av olika anledningar ska jag inte längre det tyvärr.
Vi tar nya tag när det gäller det och jag återkommer med vad jag gör istället.
Äsch, inga hemligheter men långt fram, vi hoppar det nu.

Det här med hur man räknar och inte, att det blir nyheter av det?
Nu senast är det Kit, hur de räknar sina siffror.
Här läser du.

Min vecka den här veckan slutar med en utlandsresa och det blir himla fint det också.

Kommer du ihåg att jag blev bortgiven i julklapp i julas. Nu kan jag också lägga på mitt CV att jag har blivit en 50-års present till en man som vill bli bättre på fotografi.
Det blir himla roligt det också!

Det här inlägget börjar med energi och jag minns i Calang i Indonesien när den här helikoptern försvann och mörket började lägga sig.
Snacka om att energin gick ur mig, men det är en annan historia.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är fantastisk på att ge oss andra energi:-)

Lars D sa...

Tack så mycket för det, så känns det inte alltid :-)
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden