tisdag 26 april 2016

Väskan, mobilen, röret.

Maj månad tycks bli helt galen eller så är det bara jag som måste styra upp, få rättning på det hela och börja jobba helt enkelt.
Hårt.

Som du säkert sett har jag nu samlat lite fina länkar och hemsidor du kan klicka på i de inlägg jag kallar Amsterdam här under. Det finns fler alltså.

Bilden ovan är tagen på perrongen på väg ut mot flygplatsen i Amsterdam och vi kan nog se detta som sista rapporten därifrån, men det är inte helt säkert såklart.
Strunt i det.

Möte idag och så har jag hunnit med massor annat också så det känns riktigt bra.
Men vilket väder det är i Skåne nu då?
Sjukt.

Nu ska jag ha 2 hela dagar med filmredigering och mys med det på dagtid och på kvällen är det en konsert och sen en fotbollsmatch på torsdag.
Fint men lite som att allt tycks klumpa ihop sig på samma gång.
Ja, sådär som det är alltså.

Snart maj månad.

-------------

Jag saknar mitt kontor och det ryktas om fina inflyttningar med nya vänner nu också.
Vill komma helt på plats och få ordning där också.
Får en ny fin bordsgranne, men låt mig återkomma med det.

Avslutningen på det här inlägget får bli från en konsert i stan igår tror jag det var.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden