måndag 11 april 2016

Måndag igen!

Jaha, då var det måndag igen.
Helgen sprang förbi såklart.

Vi överraskade Jonas Lindkvist och gratulerade honom till priset i world press photo hemma hos Peter Holgersson och Josefine Loftenius i lördags.
Det blev en fin eftermiddag och kväll det där och jag tror Jonas blev förvånad och glad.

Men det är klart att jag på tåget hem blir förbannad att jag tipsat om massa goa filmer som jag själv skulle kolla på tåget när jag inser att de är på italienska!?
Förlåt för det du som också varit in och kollat.

Nu är det en fullspäckad vecka som väntar, på torsdag kommer dessutom nummer 1 av Lyckligt Lottad, den ska ut i våra lådor. 10 tusen ex.
På onsdag kväll ska jag föreläsa i Växjö också.
Full fart med andra ord!



Ikväll är det match också, Malmö FF tar sig an Sundsvall här hemma i Malmö.
Solen skiner nu åtminstone och jag kan bara hoppas på att det inte blir regn.

Du, du ser till att ha en fin måndag så länge.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden