måndag 29 augusti 2016

"Den som går upp ur skyttegravarna först vinner sällan kriget"

Det är långa dagar just nu. Mycket får stå åt sidan.
Inget att gnälla om här, tvärtom men det kan vara en förklaring till mycket.
Har många missade samtal tyvärr.

Innan jag somnar för dagen läser jag Åke Bergman som resonerar kring mediakrisen och mittmedia.
Läs det du också.
Här gör du det.

Jag tittar också igenom samlingen med fotografer på Fotografiska Edition sidan och en del har fått en liten film om sig själva också.
Du kan kolla in det här du också.

Jag blir lite orolig när jag ser den här filmen, dels för jag har så svårt för bråk och dels för var samhället är på väg.
Det hade kunnat vara jag, och som hon sparkar på honom.
Usch.



Om en vecka kommer livet se annorlunda ut.
Jag bara vet det.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden