fredag 5 augusti 2016

Veckan som gått


Det är verkligen full fart som gäller just nu och bloggen är inte i fokus.
Jag vaknar på tok för tidigt i Kristianstad där jag och Jonas Lindkvist ska hålla vår workshop med start idag.
 Vi är pepp på det. Jag har fått ett rum med egen balkong och det är hans döttrar (Selma och Perla) som gästar den på bilden ovan.

Innan jag stack upp hit hann vi tacka av Henrik Rosenqvist från Sydsvenskan också.
Han har sommarvikarierat och gått på olika vikariat sedan 2006 när han muckade från Biskops Arnö.
Han var lite rörd över det hela och har nu sadlat om till arkitekt.
Dessutom har han alltid kört en fin gammal Volvo som han köpte för sin första lön och den fick han på bild.
Han är himla fin Henrik, duktig och noggrann.
Hade jag haft chansen hade jag gärna anställt honom, men fick inte loss någon tjänst när jag försökte.


Lars Brundin, Henrik Rosenqvist, Julia Lindemalm


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden