tisdag 23 augusti 2016

Det är ändå rätt mycket nu


Det är rätt mycket just nu.
Jag och Björn Hellström håller på och knyter ihop säcken för vårt bokprojekt och snart är det deadline.
Korr, rättningar och finslip.
Få ordning på alla bilder son ska vara med och iväg till repro med dem.

Långa dagar och igår hann jag dessutom med en fotbollsmatch mellan Malmö FF och Jönköping.
Jag är glad att jag får göra de där matcherna för Getty/Ombrello.
Det är roligt.
Igår testade jag en ny position, jag tycker att jag suttit fast så länge på samma sätt.
Men mitt 300:a är lite segt i autofokusen tyvärr. Eller segt förresten, det behöver bara väckas varje gång och sen funkar det fint.
Sa jag att jag tappade min 5D med min 24-70 i asfalten i lördags förresten?
Så surt. Så dyrt (förmodligen)
Malmö vann med 4-1 och det var jubel och sånt.

Nu kommer min kollega tillbaka med fika, så bäst att vi sätter fart nu och kommer igång ordentligt.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden