tisdag 30 augusti 2016

"det är de som går vilse"


När jag kommer in på kontoret står det i min Christer Strömholm-kalender:
"det är de som går vilse som hittar de nya vägarna".
När min Drobo har hostat igång söker jag efter en fotboll som jag plåtade för länge sedan och visst, söker jag på min hårddisk på "fotboll" så får jag upp mängder med bilder.
Jag hittade den här på Josefine Öqvist bland annat så den får idag fylla bloggen alltså.

Idag väntar en fotografering på KB som vi alltså håller på att göra en bok om och som ska knytas ihop den här veckan.
Slutspurt - panik alltså, vill du kan du gå in och boka in dig på ett ex här.

Jag blir ledsen att min bordsgranne Jörgen Johansson inte ska sitta hos oss mer här på Söderhavet.
Men vi håller kontakten ändå såklart.

Hade velat vara i Stockholm ikväll på vernissagen men missar den tyvärr.

Fick hämta en stor förstoring på Zlatan igår som jag ikväll ska leverera till en köpare.
Vad roligt, tack för det.

Hösten, när den kommer är den härligaste årstiden, sa jag att jag köpte nya strumpor med kort skaft igår?
Spännande!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden