onsdag 11 januari 2017

De nominerade är ...

Fotograferna i danska årets Bild är nu nominerade. Jag blir extra glad när jag ser Jens Dreslings namn i listan. Stort Tillykke vännen! 
Men också Søren Bidstrup och Casper Dalhoff som jag skrivit så mycket om. Eller varför inte Lars Møller och Carsten Snejbjerg som är så bra!
Underbart!
Men så många studenter det är som är nominerade. 
Jag får det till 13 fotografer av 31 stycken.
6 kvinnor.


Anders Rye Skjoldjensen, DMJX
Asger Ladefoged, Berlingske
Bo Iversen, TV2 Bornholm
Carsten Snejbjerg, Freelance
Casper Dalhoff, Jyllands-Posten
Chresten Emil Raben Bergh, Jydskevestkysten
Emil Kastrup Andersen, DMJX
Gregers Tycho, Jyllands-Posten
Ida Marie Odgaard, DMJX
Ivan Riordan Boll, DMJX
Jakob Carlsen, Freelance
Jens Dresling, Politiken
Jens Juul, Freelance
Jeppe Bøje Nielsen, Freelance
Kenneth Lysbjerg Koustrup, DMJX
Lars Møller, Freelance
Mads Nissen, Politiken
Malene Anthony, DMJX
Mathias Løvgreen Bojesen, DMJX
Mikkel Hørlyck, DMJX
Miriam Dalsgaard, Politiken
Nanna Navntoft, DMJX
Nikolaj Linares, Freelance
Olafur Steinar Gestsson, DMJX
Poul Madsen, Freelance
Sigrid Nygaard, Information
Simon Læssøe, DMJX
Søren Bidstrup, Berlingske
Tobias Nicolai Kvist Larsen, DMJX
Tor Birk Trads, Freelance
Victoria Mørck Madsen, DMJX

Kommer du ihåg att jag haft med Søren Bidstrup och Carsten Snejbjerg i min julkalender.
Här och här har du deras luckor.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden