torsdag 18 maj 2017

Den där lyckan!

Ärligt talat vet jag inte hur länge jag hållit på med det här projektet.
Jag ljuger inte om jag säger flera år, jag lovar.
För bara några år sedan när jag var och hälsade på Torbjörn Jakobsson i Spanien köpte jag nya hjul på en sportaffär.
De passade såklart inte, så de ligger i en låda där hemma.

Nu har jag äntligen gått till botten med det och beställt rätt hjul till mina Pelicanväskor.
OM du också är en fotograf som gillar deras väskor men hatar deras hjul ska fokusera lite extra mycket nu.
Här beställer du nya och rätt hjul som passar.

För att sedan byta hjulen, som är mer än lätt kan du lätt kolla på den här filmen här under.
Nu rullar mina väskor hur smidigt som helst och skramlar och bullrar gör de inte heller.

Äntligen!
Lycka!



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden