måndag 22 maj 2017

Ny vecka - nytt liv!


Nu har det varit dåligt med bloggande för ett tag här.
Förra veckan fick jag äran att vara med på projektet "Last night in Sweden" vilket var himla fint tycker jag.
Min uppgift blev att hänga på Revingehed utanför Lund kan man säga och titta på när akutpersonal i form av brandmän och ambulanspersonal övade på olika olyckor.
På bilden ovan så är det en bil som tagit fyr mellan två kedjehus och elden och röken har spridit sig upp på vinden i ena huset.
Jag hann också med en stor tågolycka och en stor trafikolycka på motorvägen.
Personalen var himla lugn och duktig tycker jag.

I fredags var det kontorsfest här på gården och det var ett gille det.
Jag hann snabbt med en fördrink med mina kontorskompisar Emma Larsson och Eva Wrede.
Även Jörgen Johansson anslöt fint.
Såg du filmen jag gjorde om honom förresten?
Här gör du det.

----------

Igår fyllde jag år dessutom. 
På min födelsedag fick jag äran att gå på fotboll, Malmö FF tog sig an IFK Norrköping och på bilden nedan har Markus Rosenberg gjort 1-0 till Malmö och jublar tillsammans med Anders Christiansen.
Lite senare hade Norrköping gjort två mål och det blev en förlust för MFF.  

Jag var i stort sett säker på att jag fyllde 47 år men det visade sig enbart vara 46, så jag vann ett helt år kan man säga.
Undrar vad jag ska göra med det året?


Veckan började fint med en klippning och detta ständiga tankade av backup, men jag ser ljuset i tunneln tack och lov.
Nytt liv som sagt.

Det är en kort vecka och helgen blir fin, ser redan fram emot.
Hoppas du får en riktigt bra vecka!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden