torsdag 22 november 2007

Fredag


2430 står mitt räkneverk på när jag kollar. Nu har sidan varit uppe i två veckor. Det är roligt, men det uppdateras för sällan tycker jag. Har lovat ett nytt bildspel varje fredag året ut men nu släpper jag tre på en gång. Jag hade ett år när jag gjorde tre reportage i hästens tecken. Det var innan ljudets tid (för mig) så det finns inget ljud.
Jag har ljud från polon men det låter för illa.
Kolla gärna på min hemsida.
Men du hör alltså inget, det är "bara" bilder. Har avnjutit en sushilåda med Ola Torkelsson. Det är alltid trevlig att sitta ner och snacka, mycket fotografi, men det gör inget, det är det som är roligt tycker jag. Jag har sett på andra hemsidor att man ska ha ansikten också. Jag är inte säker på att jag förstår det men jag la också till lite face. Man vill ju vara som alla andra.
Typ.
Nu pepprar jag på med grejer på hemsidan och så får vi se sen vad som får ligga kvar och hur sidan ser ut efter jul.
Ser på nätet att ingen av fotograferna som var nominerade till Stora journalistpriset fick det. Vad synd.
Nya tag. Ny dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

DEt kommer in lite klagomål att det inte går att kommentera så jag kollar om det funkar bara.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden