onsdag 30 juli 2008

12,5 kg


I nästa liv, eller kanske på nästa resa ska jag ha några lätta grejer.
2 stycken 5D med varsin glugg. En dator, min iPod och en bok.
Det räcker ju.
Om man inte ska göra ett OS vill säga.
Min andra väska är nu packad.
500mm, 300mm, videokamera, pocket wizards och så tar jag väl med mig blixten också då...
12,5 kg som checkas in i morgon.
Nu är det bara väskan med kläder kvar och det behövs ju knappt om jag fattat rätt.
Vi fotografer brukar få ganska fula och mycket varma västar.
Både i Sydney och Aten klippte jag av min för att den skulle bli mindre och inte lika varm.
Vi får se hur dessa ser ut. I Nagano 1998 fick man bara en liten strumpa som man skulle ha på armen, eller benet men så är dom ju Japaner också.
Bästa landet.
15:45 i morgon.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden