torsdag 31 juli 2008

Fri fotografi


Vad är det egentligen? I förrgår, istället för att packa och göra mig färdig för resan så stack jag till Jägersro och "tränade" lite.
Mitt så kallade pre-camp kan man säga.
Fritt och ledigt skulle det vara.
Fri fotografi.
Kolla min hemsida om du vill se fler bilder.
Nu är det bara tandborsten som ska ner i väskan och sen kör vi.
Många kilon blir det kan jag lova.
När vi landat i Japan så berättar jag om det.
Just nu är det lugnet före stormen.
På planet så njuter jag av det.
Vi hörs.

4 kommentarer:

Susanne sa...

Roligt att titta på dina foton på hemsidan. Blev glad av de fina skildringarna från bl.a. Banda Aceh och sovande människor i Indien. Dina bildspel ger en mycket rättvisare bild av andra länder än den som vanligtvis kommer fram i media. I Banda Aceh t.ex. så har du många foton på glada människor och det är ju rätt, för trots alla hemska händelser så skrattar människor.

Sista fotot i bildspelet om de sovande i Indien fick mig att skratta högt och ljudligt! :)

cjl sa...

Härliga travbilder Lars. Hoppas att OS blir fantastiskt att jobba vid, om än j*vligt varmt.

schmunk sa...

Lycka till nu!

Lars D sa...

Hej allihop.
Tack.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden