torsdag 8 januari 2009

Over and out!


Ha!
Nu är jag klar med årets tävlingar, det är alltid lika skönt.
Jag menar, otroligt skönt.
Till tonerna av Lykke Li i spotify rullade det på.
I vår ska jag vara på plats och hurra och krama om kollegor och vänner som får pris.
Det finns många jag håller tummarna för men jag räknar inte upp dom här.
NU ska jag sätta mig och se sista delen om Leslie från Malmö.
Stefan Berg som är onödigt duktig på att göra dokumentärer för TV har gjort en liten serie om honom. Tre delar.
Se det här om du missat det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver "det finns många jag håller tummarna för" men du har ju bara två tummar, då kan du bara hålla tummarna för två fotografer!!
Alltid lika roligt att läsa din blogg och dina tankar.Hoppas du trivs på ditt nya skrivbord?
Kramis
Kungen

Lars D sa...

Tack kungen.
Du är snäll du, jo det är fint men jag vill ju sitta i mitt hörn ibland också och mysa.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden