fredag 16 oktober 2009

The bön


Foto: Linda Axelsson

Jaha, då var det fredag igen. Jag väcks av två samtal kan man säga med sjukfrånvaro.
Shit, det blir en tuff dag att sy ihop, det känns som alla är sjuka idag men det löser sig.
Jag och CA byter så hon tar desken idag och jag hoppar in som fotograf. Det ska bli roligt.
Måste sticka nu för att hinna med första jobbet. Klockan 15:30 har vi fredagsbön som vanligt och veckans bilder kan du redan nu vara med och rösta på.

Foto: Lisbeth Westerlund



Foto: Emma Larsson

Foto: Hussein El-Alawi

Foto: Hussein El-Alawi

Foto: Håkan Röjder

Foto: Ingemar D Kristiansen

Foto: Johan Bävman

Foto: Linda Axelsson

Foto: Johann Selles

Foto: Thomas Löfqvist

5 kommentarer:

Lars W sa...

Emma Larsson, det finns så mycket i den. Allvaret i barnet som bär kräklan, det glada gänget bakom,jag blir nyfiken!

Anonym sa...

Lindas porträtt på höjden.

Anonym sa...

Zlatan bilden

Anonym sa...

Ingemars svarta bild på skatekillen är min favorit.
/E

Erika sa...

Jag gillar båda Lindas modebilder.
Vilken blick hon har fått till och vilken fin ton i bilderna.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden