torsdag 22 oktober 2009

Torsdagstidning


- Du skriver bara om Sydsvenskan när den är som bäst.
Okej, idag är det torsdag och jag vaknar glad efter skön sömn. (jo, öronen är stängda men det börjar jag vänja mig med)
Tidningen ser bra ut idag också tycker jag. Bävman som du ser har varit på polisens pistolträning.
Du ser upplägget här.
Nu har vi snart styrelsemöte med PFK. Här i huset, det är ju lätt.
För mig.



Pontus Tideman var på en workshop för barn i Lund. Vi gör B-ettan av det.



Åsa Sjöström är i Lund den här veckan och hon lyfter sidorna där.


Hussein träffar p-vakter och tar snyggt porträtt på en av dom.


Linda Axelsson är på invigning av världens största Ikea som öppnar i Malmö.
Även hon gör det så bra.


Brundin tvingas göra ett snabbt, mycket snabbt jobb på kort tid. Han grymtar inte ens om det och jag åker hem med dåligt samvete. Så är det ju ofta men när jag slår upp tidningen har han på som sagt mycket kort tid och utan middag fått till det fint.
I morgon är det fredag och vi laddar för fredagsbön här. Vilka bilder som gått till röstning ser du här i morgon.
Nattredaktionen har redan gett sig in i leken och nominerat en bild.
Den är självklart med i racet redan.

3 kommentarer:

Benjamin sa...

"Du skriver bara om Sydsvenskan när den är som bäst."

Vad var det för fel på torsdagstidningen då?

Lars D sa...

Hej Ben7am1n
Jag får lite mail om att jag bara skriver om Sydsvenskan på Söndagar eller lördagar när vi kanske har lite större satsningar.
Därför denna torsdagstidning men det r verkligen inget fel på den.
Tvärtom.

/LarsD

Benjamin sa...

Precis. Vi håller en hög vardagsnivå.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden