onsdag 29 september 2010

Fotograf



Det är "kris" på Sydsvenskans bildredaktion.
Den här veckan. Vi har tre fotografer på resa och två som kompar ut hela veckan.
Det ger mig chansen. Nu är det jag som den här veckan hoppar in som fotograf. Christina sköter desken så fint.
Jag far runt på uppdrag som förr. Det är roligt såklart och lärorikt att se lite av verkligheten också.
Idag var jag i Landskrona och tog bilden ovan. Kommer som ett litet bildspel inom kort.
Ikväll hade vi också styrelsemöte i PFK södra och det är också roligt. Härliga människor i den.
Skönt. Så det blir mycket foto den här veckan kan jag lova. I morgon lunchar jag med Pieter ten Hoopen och Emma Blomberg.
På kvällen är det korvkväll med Magnus och Anna. Så roligt.
Fredag kväll efter allt det gottiga som händer på jobbet ska jag fortsätta i bildens tecken.
Lite mer socialt men det blir också en höjdare, det kan jag lova redan nu.

Just ja. Budgetmöte också. 10 imorgon.
Livet leker. Mer eller mindre.

2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Så lätt !! =)

Hussein El-alawi sa...

Kris ... Nej Då det är lite så vi jobbar väl

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden