torsdag 16 september 2010

MFF-HIF



Igår var det ju derby här i stan och vi gjorde n 12 sidig bilaga på matchen.
Ovan ser du omslaget till den. I första upplagan hade vi den till vänster, tagen av Johan Bävman och till sista upplagan så bytte vi ut till den högra, tagen av samma fotograf. Johan alltså. Låt mig säga att det var full fart här inne på redaktionen. Jag är mycket mer van att vara den som är på plats och skickar bilder för fullt. Nu var jag här inne.
22:22 hade vi gjort ett uppslag. Bilagan skulle gå strax efter. De vana redigerarna satt lugnt.
Låt mig säga att jag var imponerad. Såhär blev den, vad tycker du?

Pontus Tideman tar dragaren i mitten som går som "bilden".
Röjder är också där på sin fritid och får in liggande jublande MFF-are.





2 kommentarer:

Claes Hall sa...

Det är verkligen duktiga fotografer ni har på Sydis.
Helheten med redigering och texter gör att allt blir jättebra.
Grattis till ett snyggt jobb!

Lars D sa...

Tack Claes, det värmer fint.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden