söndag 3 juli 2011

Presscenter



Sist jag var på fotboll satt vi under läktaren där idrottarna ofta värmde upp bakom oss.
Det luktade svett och liniment och var rätt kallt på hösten minns jag.
Idag gör jag premiär på den nya arenan i Malmö.
Oj, det är skillnad kan jag lova. Sporten är den samma men min arbetsplats är väldigt mycket bättre.
Här inne åtminstone.
Jag tror det är 3 år sedan jag var på fotboll så jag lovar, jag känner mig riktigt ringrostig.
Härlig känsla det med.
Lite spänd på något sätt.
Nu ska jag kolla planen och maskorna i nätet på målet.
Jag tar en banan på vägen ut.

2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Smaka du inte på äpplena?
De var fina !

Härligt att se dig på fältet ! =)
hehe!

Lars D sa...

Jo, jag gjorde en såkallad fruktsallad.
En banan i ena handen och ett äpple i andra.
Gott.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden