lördag 6 augusti 2011

Det är lätt 3.



För de som verkligen är intresserade av hur min semester fortlöper så händer följande.
Direkt efter Jonas & Jessicas famn styrdes bilen norrut och Västerbotten.
Torbjörn Jakobsson och Hanna Eriksson ger mig ännu mer energi och omtanke och omsorg.
Så fina dagar i deras famn. Vi korsar kvarken och vi babblar och har det fint.
Tankar energi.
Fina människor.
Fina vänner.
Att landa hemma hos T&H är som att landa i bomull från hög höjd.
Ett bättre sätt att varva ner på finns inte.
Tack.
Jag får en bok av Hanna som heter "Fotografering i färg- en praktiskt handledning".
Tack snälla Hanna, den är underbar jag har precis börjat läsa den.
Jag vet redan nu att jag kommer citera den här på bloggen.
Skriven 1957.
Nu fortsätter semestern.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden