fredag 23 september 2011

Fredag!


Foto: Ludvig Thunman/Sydsvenskan

Jaha, då var det fredag igen. Tiden går snabbt.
Livet går upp och ner.
Jag har försökt satt mig in i final cut 10 och den känns ju kanon.
Skönt. Någon har sett till att både du och jag spar tid i framtiden.
Det är bra. Tiden är dyrbar.

Idag har vi som vanligt fredagssushi och fredagsbön.
Hussein fick idag in sitt jobb han pysslat lite med, det kändes bra i magen.
På många sätt.
IDK ramar in bilder bakom mig, Linda stack precis ut på jobb.
Emma sitter och kopierar eller vad man säger. Ludvig surfar tror jag.
Christina är på nyhetsmöte. Johan är ute på jobb och hoppar sushin har jag fått veta.
I Göteborg är det bokmässa och här skiner solen.
Jag är nybastad och redo, mer eller mindre för fredagen.

Jag är glad att det skydd jag köpt via e-bay som Ludvig hjälpte mig med har kommit till min x-100.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden