torsdag 15 september 2011

Jobbet



Idag har jag stuvat om min arbetstid så jag börjar vid 15:00 istället för att jobba dag.
Vi har danskt val och fotboll i Turkiet plus allt det andra också.
Men jag sitter just nu och jobbar hemma istället så förmodligen blir det en fullspäckad dag.
Inget gnäll, bara glädje.
Igår hade jag möten hela dagen. Det är kul och några känns riktigt bra.
Hösten är igång och energin kommer sakta tillbaka.
Ett av mötena var med museet här i Malmö vilket jag träffar då och då.
Kul att träffa bildmänniskor utanför det bildjournalistiska. Så annat tänk. Så mycket långsiktigare.
Väldigt mycket mer långsiktigt.
Spännande.

Bilden ovan som får bildsätta det här inlägget är tagen i Indien (Bombay) för något år sedan.
Jag är fotografen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden