tisdag 13 september 2011

Katastrof



När jag var i Perpignan så frågade Maria Eilertsen från Sundsvalls Tidning hur det går till när man åker på katastrofer.
Eller krig för den delen.
Jag har tänkt en del på det där sedan dess. Jag har varit på mycket skit under mina dagar.
Men hur tänker jag? Kanske jag inte tänker alls, jag vet inte.
Försökte förklara för Maria hur jag jobbar och tänker och insåg kanske att jag tappar känslorna hemma.
Svårt att veta.

Kanske jag kan fundera ett varv till och fylla ett inlägg med det senare.

Dom här bilderna är tagna under tsunamin i Thailand i början 2005. Jo, det hände i slutet av 2004, jag vet det.
Lampan här ovan är min lampa i badrummet. Bilden nedan är de första svenskarna som flögs hem.
Jag bodde på Pearl village i Phuket och när vi pratade om det så kom liklukten fram igen.
Den är jobbig.
Tips.
Tigerbalsam.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden