onsdag 26 oktober 2011

1:a utkastet



Det är mycket på listan som ska prickas av så det är bara att köra på.
Snart är det dessutom mångfaldslunch och efter det fortsätter bokprojektet.
Första utskicket får jag se idag. Det känns spännande och skönt med för den delen.

Bilden tog jag på invigningen av OS i Peking. Jag fick ett pris för den i PGB senare.
Har jag berättat om det?
Vinnarna kom och jag var inte med men en av vinnarna som var fransman hade efter allting läst reglerna och kunde inte längre stå för sin bild så då halkade alltså min bild in på ett tredjepris.
Tack, sa jag.

2 kommentarer:

Lars Idar Waage sa...

Gleder meg til å se bokprosjektet!

Anne-Grethe sa...

Låter spännande med bok/magasinprojektet. Är det något som kommer ut till alla oss prenumeranter? eller skall ni sälja den?

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden