lördag 29 oktober 2011

Avtryck 2011



Nästa lördag är jag inbjuden till Trollhättan. Jag ska föreläsa på Sydsvenskan på fredagen och på lördagen i Trollhättan alltså.
Här kan du läsa mer om Trollhättan.
Sen är jag duktigt trött på mig själv efter det. Det brukar vara så.
Inom tidningsvärlden är nästa fredag en "tidningsfri dag". Vi har vi under många år fått vara lediga för det kommer ingen tidning på lördagen. Några sådana helger per år är det.
Nu ser vi till att ha en halv utbildningsdag istället. På fredag ska jag alltså snacka på mitt eget jobb och efter mig är det Anders Olofsson (gammal bildchef faktiskt) som också jobbar hos oss.
Både han och jag är rädda, även om det är lite stora ord kanske, att ingen kommer.
Vi har lovat varandra att lyssna på varandra.
Den som lever får se hur det blir.

Nu är det lördag i allafall och dimman ligger tät över Skåne.
Det är grått.
Tid: 60
Bländare: 4.0
Asa: 400
Mitt på dagen.

Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden