fredag 12 april 2013

Skurup


Dagen har jag spenderat på Skurups folkhögskola.
Jag var där och föreläste för journalisteleverna i tisdags och efter det har dom haft i uppgift att göra ett bildreportage som jag idag alltså var tillbaka för att kolla på.

Ärligt talat blev jag riktigt imponerad, riktigt hög klass på det och många av dom hade knappt hållit i en kamera tidigare.
Reportagen hängdes upp och så gick jag igenom alla och berättade och tyckte innan deras lärarinna Maja fyllde på med sina åsikter. Sen släppte vi in klassen och deras åsikter.
Riktigt lärorikt.
Även för mig alltså.

Svårt att tycka om så mycket och svårt att hålla sig till en linje.
Finns det bara en linje egentligen?
Ibland tycker åtminstone jag så och sen tycker jag helt plötsligt si och sådär håller det på.
Inget facit alltså.

Men det är ju en riktig ära att få komma ut till en skola i den här kalibern och berätta vad jag tycker och tänker.

Jag bjuder på lite bilder från skolan också.






Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden