lördag 27 april 2013

Sovande och tunnelbana

I dagens tidning har jag bilden, bilden. 
Det är fint att få det där utrymmet till lite vad som helst.
Idag är det en flicka som vilar på en folkracebil i Helsingborg.
Ulf Törnberg skriver fint som vanligt.
När jag går igenom mina senaste bilden, bilden så tycks jag gilla folk som sover.
En man i Singapore sover ruset av sig efter det kinesiska nyåret och en japansk man sover i pressrummet under OS i London.



Men jag tar tydligen inte bara sovande människor utan jag har lyckats få med lite annat också.
Lertävling i England, trängsel i Tokyo, tunnelbanan i London, galopp och en tavla som målas i Malmö.
Så lite blandad kompott alltså.
Men jag måste öka min medverkan i bilden, bilden känner jag.
Det var fler förra året.






Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden