onsdag 3 juni 2015

Film, film, film....


Jag betar av saker, snart sägs det vara sommar.
Lika bra att vara klar med det då, alla sysslor.

Jag får tips om att nu ligger filmen om Sebastiao Salgado-filmen här.

Får in ytterligare en anmälan till sportworkshopen i sommar.
Vill du gå den, kolla mer här och anmäl dig, nu brinner det i knuten så att säga.

Jag funderar på att lova mig själv att publicera en egen film på bloggen varje vecka under sommaren.
Det innebär 12 små filmer, klarar jag det?
Ett bra och rimligt mål trots allt.

Bokar en sista resa innan semestern tar vid.
Återkommer med den senare såklart. Kanske blir det en film, eller två?
Stillbilder också såklart.

Bilden är från en Rodeo i Florida jag var på förra året.

Två möten, ett uppdrag imorgon.
Fint så.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden