onsdag 10 juni 2015

Väskor


Det är en bra dag idag.
Kanske beror det på springningen i morse, det brukar vara så.

Jag läser min kollega Andreas Ekströms blogginlägg.
Gör det du också.
Han är arg.

Peter Frennesson ringer, jag saknar verkligen honom.
Vi har nästan setts dagligen i 23 år och nu gör vi inte det längre.
Surt.

Jag gillar Ann Heberleins serie "mina två liv", se serien här.
Snyggt filmad.

Det här med väskor för oss fotografer, det är hopplöst. Ska upp och jaga en ny (gammal alltså) väska på vinden och få ordning på den till en kommande grej.
Läs grejen som "sommaren".
Gillar jag sommaren?
Tycker nog inte det är bästa årstiden egentligen vilket många tycks göra.
Jag skrattar ofta åt gnället över vädret, nu är det för kallt och om 2 veckor är det för varmt och man står inte ut.
Gnäll oavsett.
Alltid.
Höst och vår är nog bäst ändå.



Jag var på Rosengård igår för en dansk avis, det är fint tycker jag.
På kvällen satt jag och stirrade jag ut på utsikten ovan.
Idag är det annat fix.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden