söndag 14 juni 2015

Reykjavik 3


Som du säkert såg i det tidigare inlägget vaknade jag tidigt och kunde vara ute på vägen redan strax efter 07:00.
Helt ensam var jag och jag körde och körde söderut.
Jag kom så långt bort att radion tog slut så att säga.
Min GPS var inställd på en kordinat (heter det så?). 


Bilen krängde fram och visst är det vackert här på Island, inget snack om det.
Mitt mål var ett ställe jag återkommer till under måndagen.
Tanken var att göra "veckans film" där ute och det ville verkligen till att det gick hem eftersom jag lovat mig själv att publicera ny film varje måndag.
Visst, dumt kanske men nu är det som det är med det.


Stannade också till på ett vackert vattenfall som heter Skógafoss waterfall och det var rikitgt mäktigt måste jag säga.
Ja, du ser det här under och turisterna skulle gå så nära att dom blev sjöblöta och jag såg en regnbåge jag inte fick till på bild men ändå.
Ha en riktigt fin söndag!



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden