fredag 1 september 2017

1:a september


Det är fredag och ny månad dessutom.
Jag sitter på kontoret och planerar ämnade så gott jag kan.
Några resor som ska bokas och lite annat som ska fixas.
Jag tror det blir en fin tid.

Förra helgen var jag på SM i friidrott och när jag låg i vattengraven som var tömd på vatten så började jag fotografera damerna på 10000 meter.
Varv efter varv och sen i efterhand tyckte jag det växte fram något fint av det där, här är några av bilderna.
De är tagna med en lensbaby.


Jag håller också på att tanka in film på Youtube som jag också ska börja använda tänker jag.
Kan du inte klicka dig in där och prenumerera (subscribe) så blir jag glad.
Här hittar du min sida.

Nu väntar årsmöte med Lyckligt Lottad med efterföljande middag.
Vi får se vad det tas för beslut idag, jag låter dig veta.

Ha en riktigt fin helg!



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden