lördag 30 september 2017

"Bara kaninpisset värmer"

Då har tredje kvartalet passerat av 2017 också, tiden rusar fram.
Septemberhar varit en fin monad på många sätt och vi rundar alltså av månaden med en lördag.

Thåström släpper en ny platta som heter Centralmassivet.
Gå in och lyssna.
DN gör en fin intervju med honom som är väldigt bra, du ser den här.
Citatet är hämtat från låten "Bluesen i Malmö" för det här inlägget.

Jag har också gjort en liten film som jag lovat mig själv varje månad och eftersom detta är sista dagen av september så är den här. Den här gången har jag fått hjälp av så många och som på något sätt är med i filmen så stort tack till:
Karl Melander, Magnus Sundberg, Paul Hansen, Anders Hansson, Åsa Sjöström, Per-Anders Pettersson, Åsa Larsson, Thomas Borberg, Henriette Lind, Peter Hove Olesen, Linda Kastrup, Pavel Koubek, Kicki Nilsson, Johan Bävman och Mikael Bergstrand.



Du får gärna gå in på Youtube och prenumerera på mig där, det hade varit fint.
Nu ska jag ladda all min utrustning och få ordning på det för nya uppdrag och ny månad som redan börjar imorgon.

Ha en riktigt fin lördag är du snäll!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden