måndag 18 september 2017

Länge sedan nu


Nu var det ett tag sedan jag bloggade, det har varit galet mycket sista veckan.
Förra veckan filmade jag 2 dagar i Köpenhamn och sen upp en snabbis till Göteborg för mer film och sen tillbaka hem.
På lördagen tog jag tåget upp till Göteborg igen och bevittnade IFK Göteborg och Jönköping spela 1-1 och så tog jag snabbt tåget hem igen.
På söndagen var det film på morgonen i Helsingborg och på kvällen var det Malmö FF som besegrade Hammarby med 4-0.
Till det här inlägget är det bilder från just det.
När jag var i Helsingborg lyckades jag trasha min drönare, men allt gick fint till sist.
Ny propeller och sen var vi igång igen.

----

Nu är det ny vecka och jag är inne på kontoret och städar upp lite grejer, klipper lite film och har det fint.
Eva Wrede här på kontoret fyller år idag så snart blir det tårta.
Efter en vacker lunch med Hussein El-Alawi, härligt.
Grattis till Eva också såklart.

Det händer fruktansvärt mycket rent fotografiskt just i september, det är roligt tycker jag.
Dock har jag inte hunnit få Jan Grarups bok som jag beställde tidigt, men den kommer säkert nu i veckan.
Tågbiljetter är beställt till Spegla nu åtminstone, kommer du dit?

Jag fick nya presskort idag också, sa jag det?
Det rullar på fint alltså.

Låt oss höras mer.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden