torsdag 6 november 2008

En man, en bassäng, allt i Shanghai


Vissa dagar känner jag mig som den här killen.
Tre personer som bara står och väntar på en.
- Men hoppa då!
Idag var det möte, Lund och Malmö samtidigt. Man blir splittrad och irriterad.
Tråkigt helt enkelt.
Gnällig.
Kolla min hemsida, jag har bytt bild där till en kille jag gillar.
Annars är det en period då jag åtminstone inte spottar ur mig grejer direkt.
Lite snabbjobb bara. Ett knäpp här och ett knäpp där.
Ja, ja vardag helt enkelt, inget att gnälla över.
Är det någon mer än jag som är trött på Obama bilder?
Även om jag såg en duktigt snygg bild i DN idag.
Och så Wennmans såklart. Jag fick ett samtal idag från hans arbetsgivare och i januari är det jag som pallrar mig upp dit för att snacka bildspel med dom.
I februari ska jag till Norrlandsdagarna i Skellefteå.
Okej, det kanske händer lite ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gosse! Den killen har jag också på bild, samma fönster samma dag. Kom nästan i väg på jympa idag, kanske nästa lördag. Ha det gött! Claes

Lars D sa...

Hej Claes
Vilken tur att du inte gjorde det för det var ingen idag. Lollo är i Stockholm på någon kurs men nästa är det nog igång igen.
/ LarsD

Lars D sa...

Hej igen
Haha, ja just det, det har du ju.
Jag tänkte först på han på pallen som är tagen i Shanghai men nu fattar jag bättre.
Erik i fönstret såklart.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden